Garantinis aptarnavimas
Parduodamoms prekėms taikomi LR teisės aktuose numatyti reikalavimai dėl prekės kokybės garantijų.
Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu dėl gamybos arba medžiagų defektų, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos.
Prašome atkreipti dėmesį, kad garantija netaikoma elektros prietaisų defektams, atsiradusiems dėl:
- dėl netinkamo įjungimo į elektros tinklą ir elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
- pažeidus kabelį (nukirpus kištuką ir pan.)
- jeigu prietaisas ar jo atskiros dalys buvo pažeistos mechaniškai ar paveiktos tam neskirtomis cheminėmis priemonėmis;
- taip pat, prekės dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo (pvz. dalims iš stiklo, keramikos, gumos, tekstilės ir popieriaus).
Pristatant prietaisą garantiniam remontui prašome pateikti:
- prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą (kasos čekį ar sąskaitą-faktūrą);
- laisvos formos raštišką pretenziją su gedimo aprašymu;
- brokuotą įrenginį originalioje pakuotėje su pilna komplektacija.